>!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> Dancing Daisies

K-pop!

                                                   Assalamualaikum. ;)



       
       Hii, Anyeong readers sekalian,,,, Today saya nak cerita satu benda yang lain sikit. Sikit je laa, tak banyak pun.  Actually, benda yang saya nak cakap is K-pop! Korang dah boleh agak dah kan ? Sebab kat tittle tu dah tulis K-pop. Eleh,, macam saya tak tahu. heheh.. Korang minat k-pop? Saya bolehlaa sikit-sikit. Ada orang kenalkan k-pop tu dekat saya. Sebabkan dialah saya berpengetahuan dalam Korean pop atau lebih dikenali sebagai k-pop. Tapi tak banyak pun group yang saya tahu pasal k-pop ni. Group girl yang saya suka Sistar. hehe.. Sexy dohhh!! Pergghh!! Tarian dia orang memang sexy. Kalau korang nak tengok tekan sini. Tu lau Maboy. Takdelah sexy sangat-sangat. Cuba tengok video lagu dia orang yang lain. Lagi sexy. Yang paling saya suka ahli kumpulan Sistar confirmlah Hyorin! Dia comel! Tu ha ada gambar dia kat atas tu. Tengok lah. Jangan malu-malu. Cehh...
                                                            BEAST!!!!


      Okay, actually ada banyak lagi gugirls group yang saya suka. But, rasanya tak payah kot nak listkan semuanya. Perlu ke? Penting ke? Patut ke? Er.. macam detective pulak nak tanya banyak soalan. hehe.. Gambar boys group kat atas tu saya tak suka actually. Bagi gambar je. Okay, cakap about boys group, boys group yg saya suka FT Island and SHINee. Wahh.. Choi Minho a.k.a Kang Tae Joon. Teringat pulak drama To The Beautiful you. Memang best gila! Tak lupa jugak Choi Sulli. She's the one of group f(x). F(x) pun best jugak. Electric shock...Electric shock.... Hehe.. nyanyi sekejap. Haha.. okay saya annoying dan saya tahu itu. Okaylah. Bye. Ohh jap hari ni saya baik hati, saya nak bagi sikit lagu k-pop. Scroll bawah dulu. But, saya bagi lagu baru je.


Girls group.
LovingU - Sistar
Pandora - Kara
Paparazzi - SNSD

Boys group.
midnight - Beast
Severely - FT Island
Sherlock - SHINee

      Okay, tu je saya nak bagi. Tak nak bagi banyak2. Nanti pecah rahsia. Hehe.. Takdelahh. Bye! 1000 kisses for you.
Tuesday 23 October 2012 @ 01:12 / 0 daisies


« Older posts Newer posts»



Copyright ©. Layout by OhMissLinda.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.