>!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> Dancing Daisies

Friendship. :')

                                                   Assalamualaikum. :)



       Heyya there...Cantik tak template saya? Cehh,, tetiba pulak tanya soalan tu. Kan sememangnya cantik. Hehe.. tipu jetu.. Takyah ambil hati. Okay, today saya nak cakap pasal friendship atau pepatah melayu kata, sahabat. Hehe.. dah terikut ayat pidatolah pulee.. Haha never mindlah. Okay, stop about that. Korang tahu siapa friendship korang? They all baik tak? jahat tak? Ikhlas tak? Jujur tak nak kawan dengan korang? Okay, maybe ada sesetengah tu dah perfect gile kan? maksudnya Friendship korang memang perfect, ada ciri-ciri seorang kawan yang baiklahh.. Macam tu lah maksudnya. Saya takde semua tu. Saya teringin sangat nak semua tu. Memang saya ada kawan. Tapi, tak mengikut semua ciri2 tu. Tapi saya bersyukur jugak sebab ada kawan. No matter lah kalau kawan saya tu jahat ke apa ke. Janji ada kawan kan?


       Hidup kita takkan perfect kalau takde kawan. Betul tak? Tak kisah kalau perangai kawan kita macam mana, janji kita ada kawan. I love all my friends, Illya, Mardiana, Faridah, Natasha. Actually saya ada banyak kawan. But, nama yang saya list tu yang paling saya sayang. Tak tahulah apa jadi kalau dia orang semua tu takde. Okay, saya dah nak menangis ni. Tolong sediakan tisu untuk saya boleh? Hihi.. Dia orang semua ni perangai macam gila-gila je, termasuk saya. Saya pun kena list jugak kalau tak nanti dia orang marah. haha.. Kadang2 tu, adalah bergaduh tapi sekejap je. Saya anggap dia orang ni macam adik-beradik. Memang pun. Adik-beradik kat sekolah. Tapi, ada ramai orang cakap aku kembar dengan Faridah. Faridah, betul ke? Err.. baguslah tu kan kalau bagi kau. hehe..

       Korang semua ada friendship? Confirm adakan? Tipulah tu kalau takde. If takde, built your friendship. Tapi kadang-kadang, kita rasa benci jugak dekat kawan-kawan disebabkan perangai dia. Memang ada kawan yang kutuk kawan dia belakang2. Kalau siapa yang terasa tu, I'm sorry. Tapi, memang.. saya benci kalau ada kawan yang macam tu. Setakat ni, saya tak tahu lagi kalau ada kawan saya kutuk saya belakang2.  Mungkin ada dikalangan kawan saya. Tapi, saya tak nak buat andaian sendiri. Nanti berdosa. Tapi, kalau saya tahu ada, memang saya akan tutttt.. Er.. tak nak lah bagi tahu. Nanti orang sangka saya ni jahat pulak. Tapi, kalau saya bagi tahu pun okay jugak kan? Biar orang tu tahu betapa marahnya saya dekat orang tu.. Hehe.. Okaylah. sampai sini jelah. Nanti sambung cerita lain pulak okay?! 1000 kisses to you!! Bye!! ehem.. ehem.. err.. batuk jap. ehehehh.. =..= Kau badak! hahahhaa
Monday 22 October 2012 @ 23:31 / 0 daisies


« Older posts Newer posts»



Copyright ©. Layout by OhMissLinda.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.