>!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> Dancing Daisies

Children's Day

                                                Assalamualaikum. :)



    Heyy.!! Terasa lama pulak tak update blog ni. Kalau blog ni buku lah, rasanya dah berhabuk dah kot. Haha. alah, kalau buku pun takkan berhabuk coz' saya akan jaga dengan rapi. Okay, 20/10/2012 iaitu hari Sabtu. In my school, ada Hari Kanak-kanak. And, my group kena buat persembahan. Mula2, we all tak tahu nak buat lagu apa. Mula2 lagu untuk dia, then tak jadi. Lusa dah nak buat persembahan baru nak pilih lagu. Lagunya aku suka dia. CD takde so, terpaksalah kena main gitar. Yang sedihnya saya yg kena main gitar. Dah laa tak tahu codenya apa. Kenalah cari kat internet. Nasib ada penyelamat, internet. Kalau tak terbengkalailah muziknya. Menyanyi jelah.

                                              Cuci mata sekejap. heheh..
     

      Okay, lepas dah pilih lagu semua tu. Tiba masa nak kena pilih baju pulak. We all tak tahu nak pakai baju macam mana. Fikir3, last-last pakai jelah baju kurung. Tapi saya tak nak pakai baju kurung, saya nak pakai jubah dress. Tahu macam mana jubah dress? Cantikkan? Tak kembang and nampak macam baju kurung kan? Tapi adalah sorang makhluk Allah yang tak kasi saya pakai baju tu. It is Natasha, our leader group. Sorry ye Natasha. But, salah saya jugak sebab saya tak ikut apa yg dia suruh. Kehkeh.... Last-last Natasha bagi jugak saya pakai baju tu.. Thanks Natasha. :)

                                                  Minum sekejap.. Wah.. Segarnya....


       Okay, hari pertandingan dah tiba. Err... berdebar-debar rasanya. Tapi, kenapa aku perlu nervous? betul ke eja tu? Ahh peduli apa aku?! Bila rehat, we all semua tak tukar baju lagi. We all makan dulu. Kami pentingkan kekenyangan dulu. Baju tu kemudian. Loceng dah bunyi. We all tak tukar baju lagi. Cikgu punya baik hati marah kita orang suruh masuk dewan. Alahai cikgu, bagilah kami masa.! 20 minit mana sempat. Err.. terpaksalah we all masuk dalam dewan. Bila dah dekat turn kita orang nak buat persembahan, baru cikgu bagi kita orang tukar baju. Nasib sempat. Okay, bila dah ada kat depan orang ramai. Semuanya berjalan dengan lancar. Better lah dari group lain. hihi. Semua tengok saya. opps,, terbangga lah pulee.. Saya rasa kita orang punya yg paling lain daripada yg lain kot. Kot jelaa bukan betul2 pun. Okaylah, saya dah penat menaip walaupun baru taip sikit. bye! 1000 kisses to you all! Byeee!!!
Saturday 20 October 2012 @ 23:32 / 0 daisies


« Older posts Newer posts»



Copyright ©. Layout by OhMissLinda.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.